Mina stalkers

söndag 28 november 2010

Min älskade Iris!





Iris
( Z(s)wimming Z(s)unshine)
Min älskade prinsessa.
Idag fick jag veta att det blir denna underbart vackra sötnos,
hon ska bli min .. i mitt hjärta är hon redan min.
Jag älskar henne enormt, hon är liksom underbar.
Iris, min solstråle!!!

Jag kan inte beskriva känslan att inte ha någon hund,
tomheten och sorgen som man ständigt bär på,
något saknas!
Jag kan heller inte beskriva den oändliga kärleken
man känner när man fått veta att man äntligen ska få köpa en helt egen älskad hund,
känslorna som rusade igenom min kropp, mitt hjärta, när Maj-Lis ringde o berättade att
" Nu är valparna födda".
Men det tog ett tag innan jag förstog att Iris ska verkligen bli min
och idag när jag fick veta just vilken valp som blir Iris så slog mitt hjärta volter,
Hon pussade på mig, jag pussade på henne och hon fann sig liksom tillrätta i mitt hjärta
medesamma.
Snart snart... snaaart så kommer hon hem.
Lyckliga Michaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar