Mina stalkers

lördag 27 november 2010

Jag saknar min älsklings Max, du som alltid fanns vid min sida i alla lägen <3

Nu ska jag sätta igång och städa resten av lägenheten, sen blir de långpromenad, håller på att lägga in ny musik i mobilen så jag har lite rytmik att traska till!
Pappsen kommer hem idag, det ska bli tryggt och kul, imorgon är de bökardalen, men med tanke på vädret så åker vi nog tåg dit.. well.. allt för min älskade Valp:)
Det är från och med imorgon  BARA 20 dagar kvar tills jag hämta min älskling, det är helt sjukt, tiden har gått så fort, jag kommer ihåg när jag o Carro var på Sopfieros hundutställning och mötte kenneluppfödarna att de sa att de var då fem veckor kvar tills valparna var beräknade att födas!
Nu är de precis SEX VECKOR sedan de föddes!!
Galet vad tiden går fort.. jag är så glad för min lilla prinsessa som flyttar hem till mig den 17 de:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar