Mina stalkers

tisdag 30 november 2010

Hur bor du: I en stor Trea


Brukar du komma i tid: Beror på till vad, me oftast är jag ganska tidig
Hur lång är du: ca 175 cm
Kan du laga mat: Jag  är igentligen ganska bra när jag verkligen vill, vilket är ganska sällan
Vad jobbar du med/pluggar du: Delägare utav ett hunddagis
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor, linne och en långarmad tröja
Har du någon fobi: Oj.. måånga tyvärr
Hade du en bra kväll igår: Mja sådär
Vilket är ditt senaste inköp: Godis..
Din favoritdryck på morgonen:  Jucie eller mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen

Har du sovit i din egen säng inatt: Åhå ja, den är bäst!
Vad hade du sönder senast: Hm.. vet inte.. kommer inte ihåg
Vem snackade du med senast: Pappa

Varm favoritdricka:  Varm Choklad

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Mjölk

Alkoholhaltig favoritdricka:  Någon stark cider
När gjorde du senast något riktigt dumt:  Hm, igårkväll
Saknar du någon just nu: oja
Vad ska man göra för att få dig irriterad:  Vara tjatig, påträngande och närgången
Någon jag stör mig på: För många dessvärre

Intressen: DJUR, musik, foto
senaste person du kramade: Jag räknar inte djur som person( för mig är de människa) men jag tänker ändå säga Misan:)

Senaste person du ringde: Yaaasmine

Senaste person som ringde dig: Pappav ( om man inte räknar de två samtal jag missade)

Vad drack du senast: Varm choklad

Vill du ha barn: HAHAHA ÅH NEJ!
Längtar du till din nästa födelsedag: Inte speciellt:)

Har rakat dina ben någon gång: För många gånger

Är du sugen på något nu: Njae, inte direkt
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Nada

Använder du hudkräm: Ibland, mest nu på vintern då använder jag bodylotion

Attraheras du av män med skägg: Jajjamensan:)
Micro-pop eller poppa själv:Micro, är för lat för att popa själv ( o hade jag gjort de själv hade halva lägenheten brunnit ner)
Brukar du baka: Sometimes, inte så ofta
Röstade du i det senaste valet: Yes I did
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Om man bortser från all Oro o Stress så trivs jag alldeles utmärkt:)
Vilken låt lyssnade du senast på: Love the way You lie, Part two.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Kissemississarna:)
Vad tycker du är äckligt: Skitiga naglar, snor, överlag ohygieniska saker.. är överdrivet renlig.
Har du pengar på mobilen: Har abonnemang!

 
- Well, denna listan stulade jag av Yasmine!
Såhär kan man fördriva sin tid en kall tisdagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar