Mina stalkers

lördag 4 december 2010

Åhå, denna dagen var verkligen behövd, en avslappnad stund på Väla och bara lulla runder.
Jag köpte några julklappar men inte alla!
På bild ett är en namnbricka till Iris, mitt mobilnummer står på baksidan.
Kan verligen rekommendera en sådan, de är små och dom graverar brickan direkt och det kostar "bara" 99 kr, beroende på vilket "motiv" man väljer:)
På bild två är resterande julklappar till djuren + silvertejp som jag ska tejpa undan sladdarna med ( valpsäkra med andra ord).
En aktiveringsboll till katterna, ett Hurtta halsband till lille Irisen & en reflexväst till henne också:)
På bild tre är en långarmad tröja jag köpte på Gina tricot, behöver den nu när de är så kallt + den är ursnygg:)
Köpte annat!

Tänker spendera kvällen i sängen framför bra filmer med godis o gröt o äppeljuice.. inte allt på en o samma gång dock^^

.M

1 kommentar:

  1. åh vad härligt att du fick en riktig lull-dag! Det förtjänade du verkligen! Fina och bra fynd är ju inte fel heller :) <- Normal kommentar!

    /Carro

    SvaraRadera