Mina stalkers

måndag 6 december 2010

Finally kan jag ladda upp bild från datorn!
Fick ta en från arikivet i bloggen innan, gillar nyare bilder bättre.. tror jag.

Jag läste något intressant i City tidningen idag, lite skrattretande enligt mig men.. iallafall.
Jag läste att enbart 7 % av kvinnorna i Sverige väljer att inte skaffa barn eller vill inte ha barn ( same shit).
Det fick mig att rygga tillbaka lite, bara 7%?
Visst det är ju ändå en del, men de känns ändå så lite.
Jag är absolut en av den 7 %, barn finns inte i min värld, jag är absolut ingen barnvänlig människa, därimot skrämmer dom mig, tanken på att ta ansvar för en annan människa skrämmer mig.

Det är en kvinnas skyldighet att vilja ha barn, det anses säkert av många personer att det borde vara ett lagbrott att inte vilja ha barn.
Varför måste man vilja ha barn?
Det är väl bättre om man låter bli än att skaffa de "bara för att", det är ju inte så att barnet uppfostrar och försörjer sig själv.. eller har jag missat något?

Man blir nästan ännu mer anti barn av denna hysteri, alla i  släkten som vet om hur lite jag tycker om barn har sagt " Vänta bara tills du blir äldre, då ska jag påminna dig", Löjligt..

Jag ska ha hund o andra djur, ingen skrikande unge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar